dinsdag 13 maart 2018

You've got a friend in me

Nou het is gelukt hoor. Ik heb gisteren nog een kaartje kunnen maken. Ik heb het dweilen maar een dagje uitgesteld. Ik maak toch geen kans op de titel huisvrouw van het jaar. Dus dat moet kunnen. Ik ben aan de slag gegaan met de challenge van Scrapplezier. Thema liefde in kleuren van het moodboard. Mijn kaart is gemaakt met de stempelset Bella & friends. Ingekleurd met de Stampin' blends. De achtergrond heb ik embossed met de folder Sparkle.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Bella & friends.


Sparkle textured embossing folder.



Stampin' blends.

Stiften zijn ook per stuk verkrijgbaar.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten