dinsdag 12 december 2017

hert op watercolor achtergrond

Afgelopen weken heb ik steeds gewerkt met de stempels uit de huidige catalogus. Nu de november challenge maand voorbij is, ga ik ook de stempels gebruiken die niet meer te bestellen zijn. Deze keer heb ik gebruik gemaakt van de set Jolly christmas. Met de refill real red inkt aangevuld met water heb ik op watercolor paper vlekken gemaakt. De tekst en de kleine sterretjes op de achtergrond zijn gemaakt met de set Christmas pines. Deze stempelset is nog wel te bestellen.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Refill inkt.


Christmas pines.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten