woensdag 4 oktober 2017

For you

Op dit moment lukt het me maar moeilijk om tijd en rust te vinden om kaarten te maken. Een challenge geeft mij dan altijd net het duwtje in de rug dat ik nodig heb om weer wat te gaan doen. Dit keer heb ik gekozen voor de herfstkleuren challenge van het blog Dutch card lovers. Ik heb de kaart gemaakt met de mooie stempelset Dragonfly dreams en de snijmallen Detailed dragonfly. De achtergrond heb ik gemaakt met de stempels Tree rings en Timeless textures. Kleuren inkt, Tip top taupe, delightful dijon en early espresso.

Als jullie nog een andere leuke challenge kennen waar ik aan mee kan doen, dan hoor ik dat graag. Ik kan nog wel wat duwtjes gebruiken.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Dragonfly dreams.


Detailed dragonfly thinlits.


Tree rings.



Timeless textures.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie herfstkleuren-kaart! Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, erg gaaf design! Geen herfstbeestjes, jammer dat die tijd alweer achter ons ligt. Maar dat hoefde ook niet. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad geen herfstbeestjes. Bewust niet voor gekozen. Ik had de blaadjes al in mijn handen, maar vond de challenge voor mezelf te makkelijk.

      Verwijderen